تبليغاتX
وبلاگ طرفداران Triple H
 
وبلاگ طرفداران Triple H
 
 
Hunter Hearst Helmsley - HHH - Triple H - The Game - The King of Kings - 12 Time World Champion
 
           

سلام خدمت همه طرفداران The King Of Kings
اول از همه یه تصحیح اشکال بکنم.چون من هفته قبل گفته بودم که Tag Cena & Orton در مقابل دو سوپراستار بازنشسته قرار میگیرن.ولی خوب درستش این هست که اینها باید در مقابل اکثر سوپراستارهای RAW بازی بکنن.و خوب این اشتباه هم بخاطر این بود که من میخواستم پست رو سریع بزارم و کلمه Entire رو Retired شنیدم.بهرحال ببخشید.
در هر صورت برسیم به RAW که انجام شد.RAW که در اون Triple H سمت GM رو داشت.قبل از هر چیز به صحبت Regal و Triple H بپردازیم چون Triple H حرفهای جالب و قوانین جالبی برای این مسابقه داشت:
در BackStage این Regal هست که نشسته و در حال دیدن TV هست که The Game وارد میشه.Regal به Triple H میگه که در این مسابقه Cena میتونه همونکاری رو که Randy باهاش کرد رو باهاش بکنه.که Triple H هم میگه که اون نمیتونه اینکار رو بکنه چون اگه Cena در این مسابقه Randy رو ترک بکنه و تنهاش بزاره از مسابقه سه نفره در WM خارج خواهد شد و اگه Randy این کار رو بکنه و Cena رو تنها بزاره  WWE Champion ازش گرفته میشه و Cena vs Triple H در WM آنجام میشه.که Regal اعتراض میکنه به این تصمیم ولی Triple H بهش یادآوری میکنه که امشب GM اون هست.
در مورد این مسابقه توضیحی نمیتونم بدم فقط بگم که این مسابقه 17 به 2 بود.
زمانی که Cena و Randy بر روی رینگ افتادن موزیک Triple H پخش میشه و Triple H با یه لبخند رینگ رو یه دور میچرخه و بعد داخل رینگ میره.اول Randy بلند میشه که سریع به Pedigree از Triple H میخوره و بعد از اون هم نوبت Cena بود که یه Pedigree بخوره.و بعد از این Triple H بالای سر Cena و Orton میره و صدا میکنه که WWE Champion رو براش بیارن و اونوقت The Game با WWE Champion در دستهاش بالا سر ایندو ایستاده رو به بنر WrestleMania 24
-----------------------------------------------
خوب 12 روز دیگه به برگزاری WM مونده و فقط یک RAW دیگه باقی مونده قبل از WM که اون RAW مطمئنن دستخوش حوادثی خواهد شد.
-----------------------------------------------
*کیان Triple H و Undertaker در سه PPV با هم روبرو شدن که Taker دوبار و Triple H یکبار برنده شدن.
*ابوالفضل عزیز مرسی ولی انگار شما عیدیت از ما بیشتره!شما سه تا عیدی میگیره و ما یکی.البته ما به همون یدونه عیدی راضی هستیم.
*علی عزیز یعنی تا الان تو مسابقات رو دانلود نمیکردی؟؟چرا؟؟در ضمن من که ویدئویی رو با فرمت موبایل میزارم حجمش بیشتر میشه نسبت به ویدئوهایی که معمولی میزارم.نمیدونم اگه منظورت حجم ویدئو هست با فرمت موبایل حجم بیشتر میشه!
*آرمین یه چندتایی از این ویدئو ها دارم که تو پستهای بعد میزارم.
*محمدرضا عزیز ممنون.ولی خوب فکر کنم یادم رفت که اینجا بگم همین چند روز پیش بود که تو یکی از سایتها یه پیشبینی نوشته شده بود که Triple H برنده WM میشه و بعد Triple H و Cena در SummerSlam با هم بازی میکنن که شاید منظورش همون HIAC باشه!بهرحال من در مورد SummerSlam امسال همچین چیزی رو شنیدم تا ببینیم که چی میشه.
*حمید عزیز چشم تو هفته های بعد از این کلیپها با فرمت موبایل بیشتر میزارم.البته اونها مثل این دیگه کوتاه نیستن.
*آرین عزیز یه چیز گفتی که جوابی نمیشه داشته باشیم واسش چون وقتی من باخودم هم فکرش رو میکنم که اگه Triple H وجود نداشت نمیدونم چی میشد و بجای مسابقاتش کی میخواست مسابقه بده.البته به این لیستت هم میشد خیلی چیزاهای دیگه اضافه کرد مثلا تشکیل D-Generation X هم با Shawn و هم بعد Shawn ، مخصوصا بعد از رفتن Shawn که مردم با D-Generation X زندگی کردن و ...
*سلام به اددی نازنین پس اددی جون قهرمانی رو با هم و کامل جشن میگیریم دیگه.آخه همه بودن بجز خودت.در مورد روز WM هم که دانیال گفت 10 فروردین و در مورد مسابقه هم که ابوالفضل مشکلت رو حل کرد.
*داریوش عزیز مرسی از مطلبی که نوشتی و من همون موقع که خوندم رفتم و مسابقه رو دیدم.و خوب برای منم جای سوال هست و انجام چنین کاری عجیبه.و نمیدونم چی بگم ولی خوب باز هم من اعتقاد به غیر طبیعی بودن مسابقات ندارم و نمیتونم قبول بکنم که اون خون بود که داور بهش داد.چون اگه اینطوری بود که تو همه مسابقات داور باید دست بکنه تو جیبش و یه چیز به سوپراستار بده.میگم خیلی خیلی برام جای سوال هست که اون حرکت برای چی بود. ولی خوب ما نمیدونیم که داور چی بهش داد.و اگر هم بگیم که فیلم بود هیچ وقت دوربین این تصویر رو فیلمبرداری نمیکرد.داور فقط به جریکو که نمیتونست بده اگه قرار بر این بود ک خون بمالن پس به Shawn هم یکی داده دیگه.ولی خوب اونطور که از سر Shawn خون میومد یعنی یه کیسه خون به Shawn دادن.
*حمید عزیز گفتم من نمیتونم باور بکنم که مسابقات الکیه.و خوب میگم که ما نمیدونیم داور چی بهش داد.داور وقتی این رو داد دست جریکو که هم دوربین اون رو به تصویر کشید و هم اینکه هرکسی اونجا بود مطمئنن دونفر دیدن.من فکر نمیکنم بیست ، سی هزار نفر جمع بشن تا یه تئاتر ببینن.اتفاقا تو هیچ کدوم از سایتهای خارجی هم صحبتی در این مورد نشد.
*محمد عزیز گفتم که من این لغت رو بد شنیدم و فکر کردم که میگه Retired بهرحال مرسی و خوشحال میشم که هروقت اشکال و اشتباهی دیدی گوشزد بکنی.

*و در آخر این پست هم تشکر میکنم از بقیه دوستان و به عنوان آخرین پست سال 1386 از همه تشکر میکنم.تشکر بخاطر اینکه یکسال دیگه کنار هم بودیم و امیدوارم هرکی بدی از من دید به بزرگی خودش ببخشه و به پای بچگی بزاره.
دوستان عزیزم امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشید و شاد و موفق باشید بهمراه خانوادتون و از همینجا و پیشاپیش سال نو ، سال 2567 ، سال ایرانیان رو به همه ایرانیان تبریک میگم و امیدوارم روزی فقط و فقط ایرانی در ایران انجام وظیفه بکنه.

        

         سال 2567 بر همه ایرانیان مبارک


 |+| نوشته شده در  سه شنبه 28 اسفند1386ساعت 9:6  توسط بهنام  | 

سلام به همه طرفداران The Game
اول از همه بریم سراغ لینکهای دانلودی:
لینک اول مربوط هست به صحبتهای Triple H که تو پست قبل در موردش صحبت کرده بودم:
Download
لینک دوم و سوم هم مربوط به مسابقه Triple H و Kane هست که توی دو قسمت آماده کردم:
Download-Part1
Download-Part2
لینک چهارم هم ویدئویی هست که در اون Triple H میگه که واسه هفته بعد چه نفشه ای داره.این توضیح رو بدم که Triple H تو این ویدئو اشاره میکنه و میگه که "شاید همه فکر بکنن که هفته بعد Cena و Orton در مقابل هم بازی میکنن اما تصمیم من این هست که ایندو با هم Tag Team تشکیل بدن.Tag Team این دو در مقابل ..... .در مقابل دو سوپراستار بازنشسته RAW .
این حرف Triple H باعث شد تا همه بفکر این بیفتن که اون دو نفر چه کسایی هستن؟The Rock (البته اون هنوز بازنشست نشده) Stone Cold و ... که باید تا هفته بعد صبر بکنیم و ببینیم که The Game چه کسایی رو انتخاب کرده.
بهرحال لینک این صحبت The Game در پایین هست.دوست داشتید دانلود بکنید:
Download
و لینک آخر هم مربوط هست به تعدادی از دوستان که درخواست کلیپهایی با فرمت موبایل رو داشتن.البته این ویدئو رو قبلا گذاشتم ولی اینبار با فرمت موبایل میزارم تا بتونید تو گوشیهاتون بریزید.این همون کلیپ Pedigree هست که Triple H به یه بنده خدایی میزنه که با مخ یارو رو به رینگ میکوبه:
Download
البته یکی از دوستان هم موزیک King of kings رو خواسته بود که اینجا دوباره میزارمش:
DownloaD
---------------------------------------------------
دوستان گلم این توضیح رو بدم که من کلیپهای مختلفی رو از Triple H تا بحال گذاشتم ولی خوب با صحبتی که تعدادی از دوستان داشتن تصمیم گرفتم که ویدئو هایی رو با فرمت موبایل بزارم واسه همین اون کلیپهایی رو که قبلا گذاشتم رو هم دوباره میزارم البته اینبار با فرمت موبایل .البته از پستهای بعد دونه دونه میزارم.
----------------------------------------------------
این رو هم میخواستم بگم که من از پست قبل شروع کردم اول هر ویدئو یه لوگو گذاشتن که که آدرس وبلاگ هست و ... .میخواستم نظرتون رو بگید که اشکالی داره یا نه.بهرحال اگه مشکلی بود حتما بگید.
----------------------------------------------------
این هم یک پوستر که امیدوارم تکراری نباشه:
The-Game
---------------------------------------------------- 
مثل همیشه فعلا قسمت خبرها کساد کساده .
*تو ژست قبلی دوست خوبمون Sourena HHH عزیز یه صحبتی کرد که من تو پست قبل بهرحال چیزی نمیخواستم بگم.ولی خوب نمیشه چیزی نگفت.حرف از اینه وقتی Sourena عزیز میگه احترام باید گذاشت به Triple H من میگم که این احترام باید برای همه باشه چیزی که این وبلاگ همیشه رعایت کرده.وقتی من نوعی چند سال هست که این ورزش رو دنبال میکنم هیچ وقت اجازه نمیدم کسی بیاد به امسال The Rock و Stone Cold و Undertaker و دها نفر دیگه بی احترامی بکنه.من طرفدار Triple H هستم ولی هروقت ببینم به دیگران توهینی شده پا جلو میزارم.مثل چند وقت پیش که یه نفر اومده بود و یادم نیست چی گفته بود ولی گفته بود که The Rock دوزار نمیارزید.و من هم جوابش رو دادم که کسی که میگه The Rock دوزار نمیارزید یعنی تو صف شعور آخر صف هست.حالا وقتی دوستامون با آرشیوی کامل و قدمتی که ازش یاد نمیکنن چون بزرگان هیچ وقت قدمت خودشون رو به رخ دیگران نمیکشن نمیدونم چطور حاظر میشن به این شکل به Triple H توهین میکنن. حالا نمیدونم دوستامون جاشون تو این صف طویل کجاست...!
*امید و عزیز یک ممنون بخاطر پیشنهادتون و دو اینکه چشم همونطور که گفتم از این به بعد کلیپها رو به این شکل میزارم.
*عباس جون بعد از مدتها بالاخره افتخار دادی و تو وب خودت نظر دادی.نمیدونم چی بگم اینجا که همیشه رعایت ادب حرف اول رو میزد و میزنه دوتا آدرسش فیلتر شدن.نمیدونم دلیلش چیه.وطمئنن اگه راهی باشه با مدیران بلاگفا تماس میگیرم و در این مورد صحبت میکنن.
*کیان عزیز این دو تابحال یکبار رو در رو با هم مسابقه دادن که اون مسابقه رو Cena برد.
*آرمین من متوجه نشدم منظورت از گلچین چیه.اگه یه توضیح بدی که منظورت چیه ممنون میشم.
*the king of kings عزیز نمیدونم چی بگم خودت خیلی وقته با مایی و فقط باز هم ازت میخوام که تو نظراتت فحش ندی.چون هم باعث میشه چهار نفر الاف بیان و یه جوابی بدن و هم باعث میشه اون نظرت رو پاک بکنم.
For the king of kings
*فرشید جون آره داداش Triple H مثلا گفته The Game is BACK .بیخود نگفته که
*The Game عزیز از نظر من همه مسابقات Triple H زیباست.ولی خوب من هنوز هم که هنوزه از دیدن Royal Rumble 2000 لذت میبرم.
*سامان عزیز اولا سلام ، دوما موزیک Evolution رو ندارم ولی King of kings رو برات گذاشتم.

تا پست بعد موفق باشید و سلامت

                                

  At WrestleMania 24 The Game Become 12 Time World Champion

 |+| نوشته شده در  پنجشنبه 23 اسفند1386ساعت 18:25  توسط بهنام  | 
                             

سلام خدمت همه طرفداران The Game
نمیدونم میدونید یا نه ولی قرار بر این بود که RAW این هفته Rematch باشه از مسابقات قبلی که در WM انجام شده. و خوب مسابقه هم که برای Triple H انتخاب شده بود مسابقه Triple H vs Kane بود که Rematch مسابقه اونها در WM15 بود که که به حق مسابقه قشنگی از آب در اومد.ثبل از اینکه به خود مسابقه برسیم اول ببینیم که Triple H قبل از مسابقش و در BackStage چی گفته.
Triple H در شروع صحبتش اشاره به قهرمانی خودش در WM میکنه و بعد میگه که سال قبل تصور خودش این بود که با Cena دوباره در WM رو برو میشه ولی نشد چون مصدوم بود.The Game گفت که الان برگشته برای گرفتن اونچیزی که در WM مال اونه.و همینطور گفت که مسابقه برای WWE Champion مثل مبارزه بر سر زندگیش هست.و در نهایت به Cena و Orton گوشزد میکنه که The Game is BACK .
در مورد مسابقشون هم باید بگم اوایل مسابقه بازی تو دست Kane بود ولی بعد Triple H بازی رو تو دست گرفت و در نهایت به یک Spinbuster و یک Pedigree برنده مسابقه شد. و بعد از برنده شدنش Triple H و Randy :ه پایین رینگ بود به هم خیره شده بودن و Randy هم با ترس به Triple H و بعد به WWE Champion نگاه میکرد.
                           
-------------------------------------------------
خوب هفته بعد نوبت Triple H هست که باید برای Randy و Cena مسابقه انتخاب بکنه ، که من فکر میکنم خوب حالیشون بکنه که GM بودن یعنی چی!
آخه مثل اینکه Triple H میخواد هفته دیگه Cena و Randy رو با هم تیم بکنه در مقابل چه کسی هنوز معلوم نیست.
-------------------------------------------------
این هم لینک عکسهای این هفته.چون تعداد عکسها کم هست براتون بهمراه اینها دوتا پوستر هم گذاشتم که میتونید دانلود بکنید و ببینید:
Download
--------------------------------------------------
و این هم دو عکس از The Game بهمراه طرفداراش که زحمتش رو ابوالفضل عزیز کشید:
http://i25.tinypic.com/fyn4me.jpg

http://i26.tinypic.com/2co0j79.jpg

------------------------------------------------------------
*علی عزیز چشم تو پست بعدی سعی میکنم حتما بزارمش.واقعا هم همینطوره و درست ترین حرف همون تناسب هست.و این خیلی مهمه.واگر نه بازوی فلانی بزرگه و اینجور چیزا مهم نیست و واقعا هم Triple H از نظر من متناسب ترین بدن رو داشت.چون همه چیز با بقیه متناسب بود .مخصوصا عضلات سینه Triple H که خیلی کم پیش میاد طرف همچین سینه گرد و خوش فرمی داشته باشه.علی جان والا من خودم برام خیلی مهمه که چیزی که میزارمکیفیتش خوب باشه.ولی خوب همیشه ناراحت این هستم که همه میتونن دانلود بکنن با این حجم یا نه.بهرحال چشم بزار دانلود بکنم و باهاش کار بکنم.مرسی.
البته علی عزیز این عکس رو هم ببین مطمئنن خوشت میاد:
 
*مهدی عزیز این بخاطر همون حرص خوردن هاست و خودنمایی واگر نه مثل ما تو وب خودشون کارشون رو میکردن.اگر بنا به اینه که به Cena تو هین شده اومدن اینجا فکر کنم باید وبهای دوستان رو به آتش میکشیدیم چون دوستان عزیز تو وبهاشون کمترین توهینشون توهین به خانواده افراد هست.
*اشکان عزیز فرمت این ویدئو ها WMV هست و هیچ مشکلی هم نداره از نظر پخش چون بیشتر برنامه های پخش ،پخشش میکنن.شاید شما با فرمت Rar مشکل درید.چون این ویدئو ها با فرمت Rar آپلود میشن و شما برای دیدن این ویدئو ها باید برنامه Winrar رو داشته باشید.اگه ندارید میتونید از اینجا دانلود بکنید.
Download-Winrar
*king of kings عزیز تو خودت ما رو به آرامش دعوت میکنی و میگی که ارزشش رو نداره با اینها حرف زدن پس چرا خودت جوش آوردی.من که بیخیال شدم چون وقتی واضح هست که  داری با بچه جماعت(اگه رو سن حساسن من از نظر فکری میگم) حرف میزنی ، دیگه حرف زدن فایده ای نداره.
*ابوالفضل گل بابت عکسها دستت درد نکنه.اونها رو هم گذاشتم تا دوستان استفاده بکنن.چی بگم ابوالفضل عزیز ما که میدونیم اونهایی که نمیدونن و نمیخوان بدونن بزار راحت باشن.
*امید مگه با این فرمت مشکلی دارین؟
*آرمان یک بار گفتم ، نمیخوام اینجا دعوا ره بندازی!!
*DX عزیز والا چیزی که فابده نداشته باشه رو آدم انجام که نمیده.من گفتم اینها حرف حالیشون میشه ولی خوب حالا که خلافش ثابت شد من هم وقتم رو برای جواب دادن اینها نمیزارم.
*اددی جون سلام.آقا بیخیال اینها.ما قبل شما اینها رو سنجیدیم دیدیم اینها میخوان باهاشون با زبون کودکی صحبت کنیم که والا من اهلش نیستم.از خودت و Triple H بگو! الان خونه هستی دیگه؟برای عید میفرستنتون خونه دیگه؟بگو میخوام بدونم که واسه WM اینجا پیش ما هستی یا نه؟
*Sourena HHH گل مرسی.چشم .

خوب دوستان عزیز تا پست بعد که دانلودی های RAW این هفته هست موفق باشید و سلامت.

                               

     At WrestleMania The Game Become 12 Time World Champion

 |+| نوشته شده در  سه شنبه 21 اسفند1386ساعت 13:0  توسط بهنام  | 
                      

سلام خدمت همه طرفداران Triple H و مابقی دوستان

گفتم تو این روزهای بی خبری که همه منتظر انجام WM24 هستن یکم رو قسمت دانلود کار بکنم.
و دانلودیهای امروز هم مربوط میشه به SummerSlam 2002 که به ترتیب:
پرومو بازی HHH و HBK که پرومو قشنگی هم هست:
Download
ویدئو صحنه ای هست که Triple H از زیر رینگ پتک خودش رو در میاره که با تشویق تماشاگران همراه هست:
Download
و آخرین لینک هم مربوط به آخر مسابقه هست که Triple H بعد از باختش با پتک اول به کمر Shawn میزنه و بعد با یه ضربه محکم با پتک به پشت Shawn میزنه.شما دوستان فقط نگاه بکنید و بگید که کجا Triple H بعد از این ضربه هو میشه!
Download
و این هم همون ویدئویی که علی عزیز گفته بود.این ویدئو مربوط به سال 2006 هست که Triple H داشت خودش رو برای مسابقه با Cena در WM22 آماده میکرد.تمرینات Triple H هست البته کوتاه به علاوه صحبتهای مربی پرورش اندامش:
Download
-------------------------------------------------------
این هم از چهار دانلودی که امیدوارم خوشتون بیاد.

*علی عزیز اونی که گفتی رو گذاشتم ولی یه چیزای دیگه هم دارم که مربوط میشه به سال 2002 و بدنسازی که Triple H انجام میداد برای بازگشتش در سال 2002.این جالب تر هست و سعی میکنم که تو پستهای آینده حتما بزارمش.در ضمن بابت بنر هم باز ممنون ولی سازش خیلی زیاده.اگه میخوای همین بنر وب رو بردار و اگر چیزی خواستی درست کنی این اندازش دستت باشه.بهرحال باز هم ممنون.
*DX عزیز من در مورد Triple H و Big Show چی بگم آخه؟منظورت اینه که چند بار با هم مسابقه دادن؟
*the king of kings گل من خودم هم نمیخواستم بخاطر همچین موضوعی یه پست بزارم ولی دیدم مثل اینکه بعضی از دوستان میخوان که مسیر وب رو عوض کنن و به یه طرف دیگه ببرن.بخاط همین یه پست اومدم تا تموم بشه.چون سیاست کاری این وبلاگ اینی که اینها میخوان نیست و هیچ وقت هم سیاست این وبلاگ عوض نمیشه.اگر میخواست که عوض بشه خیلی وقت پیشا عوض شده بود و به بیراهه رفته بود.
*ابوالفضل عزیز واقعا ممنون.البته نه بخاطر لطفی که به من داشتی بلکه بخاطر اون نظر اولت که فکر میکنم همه اونچیزی رو که ما سعی داشتیم بهشون بفهمونیم تو یه نظر گفتی و والا اگه باز هم با این حرفها و صحبتها نخوان قانع بشن و قبول نکنن دیگه راهی وجود نداره و صحبت کردن باهاشون بی فایده هست.درسته طرفدار یکی هستن و میخوان از خودشون و سوپراستارشون دفاع بکنن ولی آخه یه چیزی هم تو کله آدم هست به نام عقل و یه چیز هم تو وجود انسان هست به نام منطق.البته اول این رو بگم من قبلا هم در جواب یکی از دوستان گفتم که Cena هرچی و هرکی هست مبارک خودش و طرفداراش ولی اصلا نمیتونی با Triple H مقایسش بکنی چون اصلا قابل مقایسه نیستن ، و این حرفی رو هم که دارم میگم برای مقایسه نیست.ولی مثلا Triple H تو Armageddon 1999 در یک مسابقه شش نفره که The Rock و Kane و Mankaind و Big Show و British Boldog هم حضور داشتن تونست برنده WWF Champion بشه.بعد از این طرف مثلا Cena تو یه مسابقه سه نفره Christian و Y2J رو برده. حالا حقیقتا عقل شما و منطق شما چی میگه؟
از این مسابقات زیاد هست که هرچقدر هم بخوای نام ببری بازم میبینی که چیزی برای مقایسه وجود نداره.
حالا نمیدونم چرا جوابی برای این حرف ابوالفضل ندارید ولی گیر میدید به این و اون و میخواین دعوا راه بندازین.بهرحال امیدوارم یکم به این حرفهایی که من و دوستان دیگه میزنن یکم عمقش رو هم نگاه کنید و اینقدر سطحی نگاه نکنید.
*آرمان راستش خیلی بچه گانه هست اینطور آمار بازی.3-0 رو از کجا آوردی؟میگم چرا نمیگی 4-0 آخه بعد از BackLash یه بازی سه به دو هم انجام شد که Cena با اقتدار برنده شد.یادت اومد؟ من فکر کنم بزرگترین مسابقه Cena تو عمرش همون WM22 بود و هست.حالا گیر رو انداختی به اعضا DX .یکم بهتر نگاه کن ببین WM22 و WM23 رو چه جوری برد.با STFU . آخه میدونی چه Cena برنده این مسابقه شده و من هم آدمی نیستم که دنبال این باشم که تاریخ رو عوض کنم و Give Up هم جزئی از اون مسابقه بود.ولی اینجور فنها کارشون اینه که طرف رو مجبور به باخت میکنن نه اینکه برنده بشن.مثل WM 20 که Triple H فن بنوا رو حدود یک دقیقه و خورده ای دوام آورد ولی در نهایت دیگه راهی برای نفس کشیدن براش نمونده بود.WM 22 هم تا اونجا که میشد دوام آورد ولی وقتی جلو دهن و دماغت بسته باشه نمیتونی بمیری که.WM23 رو یک بار دیگه خودت نگاه بکن.هر وقت یکی سر حریف رو بگیره داور چک میکنه که آیا گلو تحت فشار هست یا نه.ولی این STFU رو نگاه کن دقیقا گلوی Shawn بنده خدا رو گرفته و داور هم هیچ اعتنایی نمیکنه.چه انتظاری از یه آدمیزاد داری که همونطور بمونه و بمیره؟
این از این 1-0 .از 2-0 هم که خوب تو یه مسابقه سه نفره بود و اون وضعیتی که Triple H داشت و اون خونریزی که داشت همون که آخر مسابقه با پتک زدشون یه دنیا می ارزید.مثل WM21 که واقعا اگه سر Triple H خون نمیومد مسابقه اونطور دنبال نمیشد.شاید شما باخودتون بگین که خوب یه خونی داره میاد. ولی با اون وضعیت رو پا وایسادن خودش هنره.و حالا هم 3-0 . یعنی یه از رینگ پرت کردن برای شما یه 3-0 شد .خوب مبارکه.ولی مثلا یه طرفدار Batista وقتی میاد و میگه که مثلا Batista تو رویال رامبل Cena رو برد و یه 1-0 به حساب خودش واریز میکنه ، شما میگین که ای فلان فلان شده آخه از رینگ بیرون انداختن هم برد میشه.
بهرحال اشکال نداره این آمارهاتون بدرد همون کل کل که دوست دارین میخوره ولی خوب مگه خودتون وب ندارین؟مگه ID ندارین.بخدا اونجا راحت ترین نه کسی حرفاتون رو پاک میکن و نه کسی ویرایششون میکنه.
*سهیل جون قربونت.بیشتر پیش ما باش.
*نیما نمیدونم چی بگم.بقول ابوالفضل بحث بحث میاره.ولی خوب گفتم شما تا اونجا که من نوشتم "من" خوندید و گفتید بیا این اره میگه من فلانم.در موردشم حرف نمیزنم چون حرفهام رو هم گفتم.در مورد 3-0 معروف هم که گفتم.
***یک بار هم گفتم و قبلا هم گفتم.شاید شما از کل کل خوشتون بیاد ولی اینجا جای کل کل نیست.پس لطفا اینجور حرفهای و دعوا با همدیگه رو بزارید کنار اگه حرفی در مورد مسابقه WM 24 دارید بیاید نظرتون رو بگید اگر نه سکوت شما بهترین چیزه.
از همینجا هم میگم اگه نظری دارید بگید ولی اگه به پروپای این و اون بپرید نظرتون پاک میشه.

مرسی و تا پست بعد موفق باشید و سلامت

          

       At WrestleMania24 The Game Become 12 World Champion

 |+| نوشته شده در  یکشنبه 19 اسفند1386ساعت 2:0  توسط بهنام  | 
            

Wait a Minute Wait a Minute
نه نه نه.این نشد.دیگه رفتید تو جاده خاکی.اینجا وبلاگ بهنام نیست که شما دارین در مورد من حرف میزنید.شاهین چیزی گفت و من هم جوابش رو دادم.من هیچ وقت نخواستم تو این دوساله بگم که من چی هستم و چیزی هم تا بحال نگفتم.و اینی رو هم تو پست قبل نوشتم جواب من بود برای شاهین که میگفت باید CD داشته باشی و این مهمه.
شاید من اگه دوباره بخوام حرف خودم رو بخونم از اون "من" که نوشتم خودم بدم بیاد ولی چاره ای نداشتم چون نمیتونم بگم "ما" چون نمیتونم از طرف دیگران حرفی بزنم.اون " من" رو هم که نوشتم به این خاطر نبود که بگم من چی هستم.من هرچی هستم برای خودم هستم و به کسی این رو ربط نمیدم که بهش بگم من کی و چی هستم.
من مگه گفتم یه دنیا بود و یه بهنام.من مگه گفتم که تو استادیوم هیچکس نبود و فقط یه بهنام اونجا نشسته بود. من گفتم تا چند سال پیش کسی نمیدونست کشتی کج چیه ولی الان همه دیگه میشناسن.البته لااقل اسمش رو بلدن و با 500 تومان میتونن CD بخرن.حالا اگه شما هم خیلی وقته دارین نگاه میکنین ، خوب کاری میکنین.من با اینش کاری ندارم.ولی اگه از قدیم دنبال میکنید مسابقات رو این تعاریفتون برام قابل حضم نیست.
شاید این اشتباه از طرف من بود.چون من دیشب پستم رو نوشته بودم و دیگه تموم شده بود که یهو دستم به یه دکمه خورد و صفحه به عقب برگشت و همه چیز پاک شد و من دوباره نوشتم.تو اون متن اولی من اول تعریفم رو از کشتی کج گفته بودم و بعد در مورد مسابقات در قدیم حرف زدم.ولی تو پست جدیده جای اینها رو جابجا کردم.
میدونید چیه شما هم اصلا به عمق حرف کسی توجه نمیکنید و سرسری میخونید.من منظور حرفم این بود که از نظر من کشتی کج یک جنگه و من به این خاطر این اعتقاد رو دارم چون وقتی که شروع کردم به دیدن مسابقات این افراد وجود داشتن که واقعا برای بدست آوردن Champion و یک مسابقه زیبا واقعا میجنگیدن.من منظورم این بود واگر نه من هیچ وقت از خودم حرفی نزدم و نخواهم زد.شاید اشتباه از من بود که جای این دو جمله رو با هم عوض کردم و شاید هم اشکال از شما هست که حرفهای دیگران رو سطحی میخونید.
شما وقتی حرف من رو خوندید تا اون "من" رو دیدید اومدید و گفتید که ... .ولی کاش یکم بهتر میخوندین.
در مورد آرمان و اونیکی دوستتون هم باید خدمتت عرض کنم شما یه بزرگواری کن و بگو من کجای حرفم گفتم این وب قدیمی ترین وبلاگ هست؟؟چرا واسه خودتون حرف در میارین؟من کی همچین حرفی زدم.من اصلا در مورد این وب حرفی زدم.

بهرحال میخوام که این بحث بهنام رو تموم کنید.به امید خدا هر وقت یه وب باز کردم و اسمش رو گذاشتم وبلاگ بهنام میتونید بیاید و اونجا در مورد من بحث بکنید .ولی اینجا جای این حرفها نیست. این پست رو هم که گذاشتم برای این بود که شما رو توجیح کنم که منظور من رو نگرفتید چون من اصلا از خودم چیزی نخواستم بگم.ولی شما همیشه نیمه خالی لیوان رو میبینید.

نمیدونم شاید اینطور نباشه ولی مثل اینکه شما میخواین مسیر کاری این وب رو عوض کنین.
پس این حرفهای بیخود رو تموم کنید و لطفا این قربون صدقه ها رو هم تو وبهای خودتون برید.

 |+| نوشته شده در  جمعه 17 اسفند1386ساعت 17:30  توسط بهنام  | 

خوب اول از همه سلام به تک تک طرفداران The Game
فعلا که تو اين روزها هيچ خبر خاصي نيست و همه منتظر انجام WM هستن.
بهرحال تو اين پست براتون مسابقه Triple H vs Orton رو که همين هفته برگزار شد رو آماده کردم که براي راحتي دوستان اين مسابقه رو در دو قسمت گذاشتم :
Download
Download
يک ويدئو هم براتون ميزارم از Triple H و Stephanie هست که تعدادي از عکسهاي اين دو هست با يک آهنگ ملايم که بصورت يک ويدئو هست.گفتم ميتونه براتون جالب باشه:
Download
و لينک سوم هم مربوط ميشه به ويدئو ورود و بازگشت Triple H در سال 2002 که من اين ويدئو رو تو همون اولين ماه هاي تاسيس اين وب گذاشتم شايد خيلي از دوستان نديده باشن.فقط بايد ببخشيد هرچي سعي کردم نتونستم حجم اين ويدئو رو کم بکنم.اين رو بيشتر به خاطر حرف نيما عزيز گذاشتم تا هم دوستان بدونن که ما در مورد چي حرف ميزنيم و هم ببينن و خودشون قضاوت بکنن.ميخوام هرکي دانلود کرد و ديد نظرش رو هم در مورد اين ويدئو بگه:
Download
--------------------------------------------------------
خوب از چي بگم.از برد The Game تو WM24 که نميشه حرفي زد چون حرفي باقي نمونده چون Triple H برنده حتمي اين مسابقه هست.شايد بشه گفت بيشترين ظلم رو تو اين يکي دو ساله طرفدارا Triple H ديدن.قبلا هم اين رو گفتم.خيلي سخته يه طرفدار سالها سوپراستار مورد علاقش رو با يک کمربند دور کمرش ببينه بعد دوسال منتظر تکرار اين لحظه بمونه.قبلا هم دلايلش رو گفتم.زمان براي استراحت-تشکيل DX-مصدوميت شديد و جاه طلبي Vince McMahon . همه اينها با هم دست به دست هم داد تا ما طرفداران The Game نزديک به دو سال منتظر ديدن دوباره کمربند در دستان Triple H باشيم.اين اتفاق در No Mercy افتاد ولي بخاطر همون جاه طلبي Vince چند ساعت بيشتر طول نکشيد.ولي اينبار قضيه فرق ميکنه"THE GAME IS BACK " اون برگشته تا دوباره سلطنت خودش رو شروع کنه.سلطنتي که وقتي شروع بشه ديگه جايي واسه اون فقير فقرا نيست.
نميدونم چي بايد بگم فقط اين رو ميتونم بگم که تا اينجاي کار ما طرفداراي Triple H خيلي صبر کرديم ولي از WM ديگه نوبت ما هست....
                           
--------------------------------------------------
*توي نظراتي که دوستانمون دادن همه يه جورايي نظر مشترک داشتن البته منظورم طرفداران The Game هست و خوب يه جورايي دنباله همون حرفهايي که خود من گفتم براي همين بحثي تو نظرات اين دوستان نيست و فقط ميتونم تشکر بکنم از فرشيد و آرين و dx و the king of kings و داريوش و ابولفضل و اددي عزيز و همينطور يه خوش آمد گويي بخاطر ورود دوباره تعدادي از دوستامون مثل فرشيد عزيز و the king of kings و اددي گل که بعد يه چند وقتي دوباره نظراتشون رو ديديم.بهرحال از همه ممنونم بخاطر اينکه اومدين و نظر خودتون رو در اين مورد گفتين.
*آرمين عزيز مرسي بابت پيشنهادت.چشم .اون مسابقه رو که گفتيد راستش ندارم.و اينکه بخاطر همين حرف شما دانلود مسابقه اين هفته رو تو دو پارت گذاشتم و از اين به بعد هم بهمين شکل کار خواهم کردذ.باز هم مرسي.
*فرشید عزیز خوشحالم که دوباره نظرت رو اینجا دیدم و امیدوارم که دیگه اینقدر دیر به دیر پیش ما نیای . من نمیدونم چرا این آدرسای وبلاگ فیلتر شده؟!بهرحال هرکدوم از دوستان که مشکل فیلتر بودن وب رو دارن میتونن با این آدرس که علی عزیز بهمون گفت وارد بشن:
http://tripleh.blogfa.blogfa.com
با این دیگه مشکلی وجود نداره و بدون مشکل فیلتر میتونید وارد وب بشید.
*the king of kings عزیز تو هم همینطور خوشحالم که دوباره نظرت رو دیدم ولی چرا اینقدر دیر به دیر ؟بیشتر پیش ما باش .
*شاهین عزیز به هیچ وجه نیاز نیست که آمپرت بزنه بالا.مگه ما با هم دعوا داریم؟
درسته مهم دیدنه ولی مهمتر از اون درک کردنه.میدونی چرا؟من فقط تو این موضوع به حرف ابوالفضل عزیز بسنده میکنم که واقعا گل گفت و عالی گفت:("
الان که دیگه 500 تومن از جیبت در بیاری سی دیش دستته ...اون زمان که اصلا وب سایت و وبلاگای کشتی کجی وجود نداشت همین امثال بهنام و ماها این محیط ها رو به وجود اوردیم .اما ادعا نداشتیم ...")واقعا هم همینطوره الان هستن وبها و بچه هایی که مسابقات رو از سال 1985 تا به الان برای فروش دارن و شاید هم قیمت هر CD پانصد تومان باشه.به نظر تو سخته با 500 یا 1000 تومان این مسابقات رو خرید. یعنی واقعا با پرداخت 500 تومان و خرید این مسابقات قدیمی آدم میتونه بگه من خیلی حالیمه؟الان تو هر مدرسه ابتدایی پا بزاری بچه ها تو حیاط مدرسه دارن به هم فنهای کشتی کج رو میزنن و دیگه هیچ حرفی در مورد فوتبال نیست و همه اون بچه کوچیکا دارن در مورد کشتی کج حرف میزنن.الان یه بچه اول ابتدایی هم میتونی بگه کشتی کج و CD داشته باشه ولی اون میفهمه؟
یادش بخیر اون زمانی که هیچ کسی نمیدونست کشتی کج چیه من دنبال این بودم که کی با کی مسابقه داره و کی میبره.یادش بخیر اون زمانی که یه وبلاگ تخصصی کشتی کج بود و ده تا عاشق.
ابوالفضل عزیز درست میگه اونموقع ما هیچ ادعایی نداشتیم با اینکه دو سال پیش بود ولی این کشتی کج خیلی سریع و یهو سر زبونا افتاد.ما هیچ ادعایی نداشتیم چون اون تعداد دو روز نبود که
کشتی کج میدیدن.ولی الان من با شجاعت میتونم بگم که من میتونم ادعا این رو داشته باشم که در نسلی از کشتی کج بودم که افرادی مثل Triple H و Stone cold و The Rock و Undertaker و Kane و Kurt و Mankaind و New Age Outlaws و Dudley Boyz و Hardy Boyz و بقیه سوپراستارها بودن و میجنگیدن .من میتونم با جرات بگم که مسابقه D-Lo Brown vs Val Venis در SummerSlam 98 زیبا تر و قشتگ تر از مسابقه WWE Champion بود که چند سالی هست داره انجام میشه.من از طرف خودم حرف میزنم و هرکسی میتونه نظر خودش رو داشته باشه.من برای اون نسل هستم.نسلی که با هم میجنگیدن برای یک مسابقه زیبا.من برای این نسل نیستم که چشم باز بکنم ببینم یک نفر یه کمربندی رو دوششه و چپ و راست این و اون رو برده و یا تو نسلی نبودم که بخاطر موزیک رپ برم طرفدار کسی که میاد و آهنگش رپ هست و به اون صورت حرف میزنه بشم.این یک حقیقته و من نمیتونم انکارش کنم.این حقیقت که Cena طرفدار زیاد داره.طرفدار زیاد داره چون تومدارس ابتدایی بری همه بچه کوچیا دارن میگن جان سینا ، جان سینا.چرا نباید ادعا داشته باشیم ما که جزو اون افراد نیستیم که شش ماه هست وارد این ورزش شدیم و یک عالمه CD خریدیم....
شاهین عزیز دیدی بالاخره یه جا از دستتون در میره!اخه پسر خوب مسابقه Elimination Chamber بعد از HIAC یکی از خطرناکترین مسابقات WWE هست.تو این مسابقه استفاده از وسائل آزاده و Triple H هم همونکاری رو کرد که قانونگذار اجازش رو داده بود.اگه اینطوری باشه که مثلا تو مسابقاتی مثل Street Fight یا Last Man Standing و یا HIAC هر کس از وسایلی مانند صندلی استفاده کنه نامردی کرده و شاید هم استفاده از این وسایل فقط برای شخص Triple H نامردی بحساب میاد!؟
بزار من فقط و فقط یک جمله در مورد این نامردی که شما میگین بگم و تمومش کنم چون دیگه نمیخوام در این مورد حرف بزنماین رو به همه شماها میگم.حال تو خواه از این سخنم پند گیر خواه ملال:
اگه شما فکر میکنید که این عروسک بازی و یا یک نمایش هست من کشتی کج رو جنگ میدونم و تو جنگ هم اگه نکشی میمیری.تو جنگ از پشت هم به دشمن تیر بزنی درست ترین کار رو کردی.
این خاتمه حرفه من بود.دیگه هم نمیخوام در این مورد حرفی زده بشه چون اگه تا الان شما نفهمیده باشید دیگه نمیفهمید و متوجه نمیشید.
*داریوش جون فقط میتونم بگم که گل گفتی جا واسه حرف زدن من نزاشتی.در ضمن اگه هنوز مشکل آدرس داری همون آدرسی که گفتم رو استفاده کن.
*نیما عزیز اگه یادت باشه همون اول که تو بهمراه دوستات اومدین و اینجا حرف خودتون رو زدین تشکر کردم که نظرتون رو دادین و مثل بقیه فحش ندادین.
نیما من رو که گیج کردی تو نظرات قبلیت میگفتی نامردی ولی الان میگی که این نامردی نیست و جزو WWE هست و بعد میگی که اگه شرایط رو برداریم (که من متوجه نشدم کدوم شرایط )نامردی هست و بعد میگی که شوهر خاله ات گفت که اینطوری خوبه تو گفتی دمت گرم که قضیه رو گرفتی.بخدا من که نفهمیدم آخرش چی شد.بهرحال گفتم تمومش کنیم بهتره چون من حرفهام رو گفتم حالا شما میخواین کشتی کج رو یک نمایش حساب بیارین و یا یک جنگ اون با خودتونه.
در مورد Aramageddon 2002 هم والا زبان فارسی اینقدر زیبایی داره که بتونی با ویرگول و اینجور چیزها منظورت رو بهتر بفهمونی.اونطور که تو نوشتی نمیشه فهمید حرفت کنایه ای بود و یا معمولی.بگذریم .در مورد SummerSlam 2002 هم اگه شما بهتر حرف من رو بخونی من گفتم کاری که قبل از SummerSlam انجام داد.منظورم زدن Shawn تو پارکینگ بود.در مورد خود مسابقه هم زحمت نکش من خودم بزودی برای دانلود میزارم.و خوب زمانی که Triple H پتکش رو از زیر رینگ در میاره کل ورزشگاه ذوق میکنن.و اون آخر مسابقه هم حقیقتا Triple H هو نمیشه.نمیدونم چرا شما اینطوری حرف میزنید.این مثل این میمونه که مثلا من بیام و بگم که Triple H تو WM 22 سینا رو برد.خوب من ویدئو این رو میزارم و همه میبینن.چرا وقتی هیچ کس Triple H رو هو نکرد تو میگی هو شده.؟!بهرحال من تو پستهای بعد این مسابقه رو یا کامل و یا فقط این قسمتهاش رو میزارم تا بقیه هم ببینن.
ما که نمیتونیم تاریخ رو عوض کنیم پس چرا دروغ بگیم.با دروغ ما تاریخ عوض میشه؟
در هر صورت من باز هم میگم.برای من خیلی اهمیت داره که یک نفر بیاد ومثل یه آدم با پدر و مادر حرفش رو بزنه.و برای همین باز هم ازت ممنوم که درست نظرت رو میدی.
*محمد عزیز چشم وب شما رو تو پیوندها میزارم.شما هم تو کارت موفق باشی.
*سلام به اددی عزیز.آقا کجایی که دلمون تنگ شد برات.اونجا یه کامپیوتر نیست که به ما سر بزنی.بهرحال اددی جون خوش اومدی.راستی کجا افتادی سربازی رو؟من گفتم حتما وایسادی تا با برنده شدن Triple H تو هم یه Return بزنی.در هر صورت امیدوارم این چندر روز مرخصی رو زیاد پیش ما باشی.حالا تا کی مرخصیه؟؟
*در مورد این احمقی هم که با نام HHH نظر داد هیچی نمیگم.فقط به اون دوستی که طرفدار Edge بود و فکر کنم اسمش آرش بود میگم که ببینه .این همونی هست که تو وبش اون نظر رو داده بود.حالا اومده و اینجا داره شر و ور میگه.حالا نمیدونم کدوم احمقی هست.

از همه ممنونم که در مورد این بحث نظر خودشون رو نوشتن.از همه ممنون و تا پست بعد همه موفقش و شاد باشید.

           

       At WrestleMania 24 The Game Become 12 World Champion

 |+| نوشته شده در  جمعه 17 اسفند1386ساعت 3:23  توسط بهنام  | 

سلام خدمت همه طرفداران The Game
اول بريم سراغ اينکه در RAW امروز چه اتفاقاتي رخ داد:
RAW با Triple H و Cena و Orton در اتاق Regal آغاز شد.Regal گفت که شما رو به اين خاطر اينجا جمع کردم چون که ميخوام يکم چاشني مسابقتون در WrestleMania رو زياد بکنم.به اين ترتيب که بمدت سه هفته و هر هفته يک نفر از شما GM ميشه و ميتونه که براي خودشون سه نفر مسابقه انتخاب بکنه.و اين هفته Cena تصميم گيرنده هست.
Triple H گفت که از نظر اون Cena و Randy قابل اعتماد نيستن.که Cena وسط حرفش ميپره و ميگه که من بعد از دريافت يه RKO و يه Pedigree باز هم همه چيز رو براي ديگران خوب انجام ميدم.
و در نهايت Cena براي Main Event اين هفته مسابقه Triple H vs Randy رو اعلام ميکنه.
و خود مسابقه که اول Randy و بعد Triple H وارد رينگ ميشن ومسابقه رو شروع ميکنن.مسابقه شروع ميشه و در حالي که ايندو با هم سرشاخ هستن هي از اين گوشه به اون گوشه ميرن و داور هم سعي ميکنه که اين دو رو از هم جدا بکنه اما اين Triple H هست که در گوشه رينگ اولين مشت رو ميزنه.Triple H با يک Headlock که به Randy ميزنه اون رو نقش بر زمين ميکنه و بعدش يک مشت قوي و بعد هم Clothesline که Randy نقش بر زمين ميشه و Triple H ميخواد PIN بکنه ولي فقط 2 شماره.حالا اين Randy هست که Triple H رو به بيرون از رينگ پرت ميکنه و بعد از يکم درگيري اون پايين هردو به رينگ برمي گردن و Randy يه فن به Triple H ميزنه و هردو روي رينگ مي افتند.
مسابقه همينطور به نفع Randy در حال انجام هست تا جايي که Triple H با آرنج به صورت Randy ميکوبه.اين دو در وسط رينگ هستن تا جايي که Triple H يک Facebuster ميزنه. و بعد هم يک Spinbuster قوي از سوي Triple H که Randy رو وادار ميکنه کهبره و کمربند خودش رو برداره که مثل اينکه Cena مياد و ازش ميخواد که اينکار رو نکنه که مثل اينکه Triple H هم به سمت Randy مياد و اون رو ميزنه و به داخل رينگ پرت ميکنه که در داخل رينگ Cena مياد و يه FU به Triple H مينه و پشت سرش هم يه RKO ميخوره تا داور مسابقه اين مسابقه رو نيمه تمام اعلام بکنه.
         
---------------------------------------
و این هم لینک عکسهای مربوط به Triple H این هفته:
Download
---------------------------------------
خوب اين هم از اين.اين کار Regal ميتونه جذاب باشه ولي بهرحال به نظر من هفته بعد Randy هست يعني GM هست هفته بعدش Triple H ، چون Triple H رو هفته آخر ميزارن تا يه دهن درست و حسابي از جفتشون سرويس بکنه.البته گفتم به نظر من.
و يک خبر ديگه هم يکي از سايتهاي معتبر دو برنده محتمل (يعني کسايي که احتما بردشون زياد هست) رو اعلام کرد.که براي WHC از Undertaker نام برد و براي WWE Champion از Triple H .از اين دو به اين عنوان ياد شد که ايندو شانس بسيار زيادي براي برنده شدن و با Champion خارج شدن رو دارن.
و خوب خبر خاص ديگه اي هم نبود.
---------------------------------------
*The Pedigree عزيز ممنون.
*DX عزيز اگه منظورت اينه که چند بار با هم مسابقه داشتن چشم اگه اجازه بدي تو پست بعدي بهت ميگم.
*آرمين خان بايد خدمتت عرض کنم که من خودم هم قبول دارم و خودم هم Goldberg رو خيلي قبول دارم به عنوان يک سوپر استار خيلي خوب.من خودم هميشه گفتم که از نظر من فقط همين Goldberg بود که براي Triple H خيلي دردسر ساز شد.در مورد اون مسابقه هم چشم سعي ميکنم تو پستهاي بعدي بزارمش.
*سهيل عزيز خيلي به ما کم سر ميزنيا.اگه منظورت اون نظر خصوصي بود که اون رسيد.واگر نه از نظرهاي ديگه من اطلاعي ندارم.
*شاهين عزيز ببين من تک بازي در نياوردم از سال 98 نوشتم تا به بالا و گفتم همه اين سالها رو ببينه و از هرکدوم هم يک مثال که يادم بود نوشتم.در ضمن يک سوال از شما دارم :يک نفر که تو کار فيلم هست و بصورت حرفه اي فيلم نگاه ميکنه بيشتر فيلمها رو درک ميکنه يا کسي که يه ويدئو کلوپ با هزاران فيلم داره؟ممنون
*داريوش عزيز ديگه چي بگم همه حرفها رو خودت گفتي ديگه.
*نيما خان من با بقيه سوپراستارها کاري ندارم ولي ميتون اين ادعا رو داشته باشم که هراونچيزي رو که از Triple H بايد بدونم ميدونم.و حالا شما نميخواد زحمت بکشي و بگي که تو سال 98 در RAW با کي بازي کرد.اگه خواستي بيا من برات ميگم که تو سال 95 با کيا مسابقه داد.
واقعا تو اين دو سال و اندي من در حيرتم که منظور شما جماعت از نامردي چيه؟عزيزم من خودم وثتي خيلي کوچيک بودم دوسال کشتي آزاد کار کردم ، اگه به قول خودت اينجا نامردي ميبيني من کشتي آزاد يا فرنگي رو بهت پيشنهاد ميکنم که نگاه کني.واقعا موندم شما اين همه مدت نامردي رو تو ذهن خودتون چي تجسم کردين.
واقعا اين حرفت چه معنايي داره براي کسي که برا خودش ادعايي داره؟""قابل توجه بهنام جون رندي تا حالا نتونسته سينا رو چه نامردي چه غير نامردي ببره اما تريپل به رندي بدون هيچ نامردي باخته"" واقعا اين بچه بازي چيه راه انداختين نامردي نامردي.بخدا اينجا عروسکبازي نيست.
ميخواي من برات بگم نامردي چيه؟
نامردي اين نيست که مثلا تو Unforgiven 04 اين Triple H با کمک و ورود Ric و Batista برنده شد.ميدوني نامردي چيه؟نامردي اينه که طرف بياد و بخاطر يک سري مسخره بازي که فلاني بابام رو زد يک مسابقه WWE Champion رو خراب کنه و در عرض سه سوت بازي با DQ تموم شه.مثل Unforgiven 2007 .
ميدوني اين کجاش نامرديه؟نامردي اينجا به اون تماشاچيايي که اونجا نشستن و ميليونها آدم که در سرتار دنيا دارن مسابقه رو نگاه ميکنن و از يک مسابقه WWE Champion انتظارات خيلي بالايي دارن هست.اين نامردي هست عزيزم و اگر نه تماشاچيا کيف ميکنن وقتي که Triple H پتکش رو از زير رينگ در مياره ، تماشاچيا کيف ميکنن وقتي Triple H با پتکش از پشت ميکوبه پس کله Big Show ، تماشاچيا کيف ميکنن زماني که Triple H قبل از SS 2002 اون بلا رو سر بهترين دوست مياره چون ميدونن که با اين کار Triple H اونها شاهد يک مسابقه زيبا هستن.وقتي Triple H با هر وسيله اي سر حريفش رو خون مياره و يا بوسيله همون ابزار سر و صورت خودش پر از خون ميشه تماشاچيا کيف ميکنن .چون تماشاچي ميدونه که وقتي اون ابزار از زير رينگ بيرون بياد امکان يکي دو سر خوني خيلي زياده.باز هم مثل ميخواي؟مثلا SummerSlam 2003 از نظر تو پر از نامردي بود! اما ميدوني که اون تماشاچي حرفه اي که دنبال مسابقه هست کيف کرد وقتي که Goldberg شيرجه زد و Triple H هم با پتکش تو مغز Goldberg کوبيد.
آره عزيزم اينها از نظر تو و امثال تو نامردي هست و خوب خيلي خوبه که کيف ميکني وقتي يک مسابقه بي جون و بي رمق رو ميبيني و سوپراستار مورد علاقت برنده ميشه.بردهاي اين سوپر استارتون به درد همون بچه 8 ، 9 ساله هاي داخل استاديوم ميخوره.(اين حرفم رو بدون هيچ گونه گوشه کنايه گفتم و با هيچ شخص خاصي کاري ندارم)چون اون بزرگايي که اونجا هستن همه دست به سينه تو حيرتن که چي شد و اصلا اين چه مسابقه اي بود ؟!
بقول يکي از سايتها که نوشته بود Triple H ميدونه چطور دل تماشاچيا رو بدست بياره.ميدوني چرا چون براي زيبا کردن مسابقه Triple H و امثالش حاضر هستن سرشون رو جلو هرچيزي بزارن.
اين رو هم بگم که اين اصا عجيب نيست که شما اين حرف رو بزنيد.مثلا حرف از No Mercy 07 زدي جايي که Randy بدون نامردي به قول تو برنده شد.ميدوني اگه همين Cena به جاي Triple H سه تا مسابقه در يک روز داشت شما چيکار که نميکردين؟" اي خدا اي امان ببينيد چه نامردي کردن اين Vince نخواست سوپر استار ما برنده بشه.اين همه نامردي کي ديده؟"
در ضمن خيلي خيلي خوشحال ميشم که بگي اين Triple H بنده خدا کجاي Armageddon 2002 به قول تو نامردي کرد.نکنه از نظر تو پرت کردن Shawn از بالاي نردبان به پايين رينگ هم جزو نامردي ها بحساب مياد؟؟؟!!!
از ابوالفضل هم يه معذرت خواهي بکنم که همش من بجاش ميام و جواب ميدم.نما عزيز شما بگو ببينم مگه من حرفي از اين زدم که Cena مثلا تو فلا سال تشويق نشده که شما رفتي و براي من سال فلان و بهمان نوشتي؟من فقط و فقط حرفم در مورد رويارويي Triple H و Cena بود و اين خودت بودي که رفتي سراغ سال 2003 و 2004 .من کاري به اين ندارم که تو فلان سال Cena تشويق شد يا هو شد.من اين رو ميدونم که هيچ وقت در برابر Triple H تشويق نخواهد شد که اين خيلي هم طبيعي هست.همين.
در ضمن وقتي من ميگم از اون مسير خارج ميشي همينه.چون من منظورم از اون مسير منطق هست.چه نيازي به دروغ گفتن هست.تو اگه بازگشت Triple H رو در سال 2002 ديدي پس داري دروغ ميگي.
آره تو از مسير خارج نميشي چون اصلا تو مسير منطق نيستي.چون واقعا من هنوز هم متحير اين لغت نامردي هستم.البته حرف زياد هست ولي خوب من فعلا نميخوام در مورد سوپراستارهاي ديگه حرفي بزنم واگر نه دليل داره که تو ميگي تو اين سال و اون سال فلاني تشويق شده.
*علي عزيزاون مسابقه رو هم که شما ميگي داور مسابقه Stephanie بود ولي کلملا به نفع Kurt داوري کرد و تو اون مسابقه هم Kurt و Stephanie هو شدن نه Triple H . در ضمن ممنون بابت آدرس وب چون بعضي از دوستان براي اومدن به وب مشکل داشتن و اميدوارم که با اين آدرس مشکلشون حل بشه.
*دوستي که با نام راک نظر داد بايد خدمتت عرض کنم همين که اين وب از نظر تو يک قرون نمي ارزه يعني اينکه اين وب موفق بوده.من قبلا هم گفتم اينجا نه وبلاگ دانلود مسابقات کشتي کج هست و نه وبلاگ اخبار کشتي کج اينجا وبلاگ طرفداران Triple H و خاص Triple H هست و يک خيلبون يک طرفه بيشتر نداريم.و همين که تويي که طرفدار شخص ديگه اي هستي ميگي يک قرون نمي ارزه يعني من و اين وب و بقيه دوستان موفق بوديم.

                                

                                At WrestleMania 24 The Game is Back   

 |+| نوشته شده در  سه شنبه 14 اسفند1386ساعت 10:44  توسط بهنام  | 
       

سلام به همه طرفداران The Game

خوب اول از همه سراغ دانلودی ها بریم:
براتون چهار لینک آپلود کردم که بترتیب:
اولین لینک مربوط میشه به یک پرومو از اتفاقات هفته گذشته:
Download
لینک دوم هم مربوط به درگیری Triple H و Cena و Randy هست:
Download
سومین لینک مربوط به یک پرومو از WM24 و مسابقه Triple Treat Match هست:
Download
لینک چهارم هم مسابقه Tag Team هست بصورت کامل:
Download
--------------------------------------------------------
خوب خبر خاصی هم نیست که بخوام در موردش صحبت بکنم.
*
Ebram BaDBoY دروغ چرا حقیقتا شما رو یادم نیست شاید چون بقول خودت بعد مدتها اومدی من هم یادم نیست ولی بهر حال ممنون و خوش اومدی.
****حالا رسیدم به همونجا که شما دیگه نمیتونید راه رو ادامه بدید و از منطق رفتید بیرون
*آرمان من متوجه میشم که تو چی میگی ولی خوب یا تو داری در مورد مسابقه دیگه ای حرف میزنی و شاید هم خواب همچین مسابقه ای رو دیدی.آرمان و بقیه دوستان در اون مسابقه وقتی که مسابقه شروع میشه درحالی که همه ایستاده هستن این Triple H هست که اول از همه به جلو میره و به سمت Foly بخاطر درگیری هایی که در RR  و NWO داشتن.(این یکی از جالب ترینهاش که به حرف آرمان Triple H در این لحظه داشت با گریه فرار میکرد!!) و جالبه در زمانی که Big Show حذف میشه The Rock و Mick دوتایی میریزن سر Triple H یعنی یه جورایی دو به یک که مسابقه به همین شکل ادامه پیدا میکنه تا جایی که Mick از پشت Triple H رو نگه داشته تا Rock با زنگ آهنی بزنه تو سر Triple H که Triple H هم جاخالی میده و زنگ میخوره تو سر Foly و بعد هم Triple H مسابقه رو تو دست میگیره.(به حرف آرمان در این لحظه Triple H داشته دو رینگ میدویده از ترس و Rock و Foly هم دنبالش!! . آرمان عزیز این حرفهایی که تو میزنی شاید تو یه وب دیگه خریدار داشته باشه ولی اینجا خریدار نداره چون من با مدرک و مو به مو مسابقه حرفم رو میزنم. مو به مو از واقعیت. حالا یه سوال تو حقیقتا WM 2000 رو دیدی؟!

*دوست جدیدی که اسمت آرش هست باید خدمتت عرض کنم تو هنوز با فضای وبهای ایرانی و مخصوصا این وب آشنا نشدی . پس بزار برات بگم : از اینکارها قبلا هم بارها انجام دادن که تعدادی از دوستان مخالف این وب تو وبهای دیگه رفتن و با اسمهایی که به Triple H ربط داشته چرت نوشتن.شما بگو ببینم کی اینجا با نام HHH نظر داده .فکر میکنی که سخته یکی با نام مثلا edge بیاد و اینجا فحش بده تا بتونه چند نفر رو به جون هم بندازه.اون نظر دومی رو هم که نوشتی مطمئنن اومدی که مثلا تلافی کرده باشی ولی بدون که اونکسی که اومده و اونجا با اسم HHH نظر داده همین رو میخواست که تو انجام دادی.پس از این به بعد سر اینجور مسائل سریع واکنش نشون نده.
*نیما عزیز تو که یه حرکت انتحاری انجام دادی.با این PPV هایی که نوشتی عرق شرم رو پیشونی همه ما اومده..موضوع اول تو مطمنی که همه این PPV ها رو دیدی؟ یا نه فقط به واسطه اینکه مثلا تو BackLash و Unforgiven 2004 کمربند دست بنوا بود این رو میگی.یا به واسطه مسابقه Triple H و یوجین در SummerSlam و یا به واسطه مسابقه Triple H با Goldberg و ... . اگر این مسابقات رو ندیدی برو ببین تا بهت ثابت بشه.1-تو هیچکدوم از این PPV ها Triple H نه هو شد و نه براش سرود U SUCK رو خوندن.اگه این کار رو انجام دادن بیا و بگو کدوم بود تا به اطلاعات ما هم اضافه بشه.2- از اون حرف آخرت که گفتی یا باخته یا مفتی برده معلوم شد که اصلا چرا این نظر رو دادی.مثلا Triple H مسابقه Armageddone 2002 با Shawn رو مفتی برده و حتما هو هم شد.(جالبه).آخه جالب تر اینه که تو رفتی هرچی که Triple H باخته رو نوشتی .ولی بهتره بهت بگم تو Unforgiven 2004 که Triple H با کمک Ric و Batista برنده شد هیچ کسی هو نکرد و کل ورزشگاه تشویقش کردن چه برسه به بقیه مسابقات.مثلا تو WM 20 21 کی Triple H رو هو کرد.عزیز من میتونم در مورد همه این PPV ها حرف بزنم و ثابت کنم که حرفت اشتباه هست ولی حوصله هیچکسی نمیکشه که من صد خط بنویسم.فقط بهت پیشنهاد میکنم که بری و این مسابقات رو بگیری و نگاه کنی.
راستی ابولفضل عزیز هم خوب چیزی گفت.چرا فقط رفتی سراغ PPV های 2004 و 2005 .یکم در مورد 1997 حرف بزن یکم در مورد 1998 حرف بزن که Rock که لقب People Champ رو به خودش نصبت داده بود از طرف تماشاچیا هو میشد ولی در مقابل کل ورزشگاه طرف Triple H بودن.چرا 1999 رو نمیگی وقتی تو RR ا Triple H وارد شد انگار که Stone Cold وارد شده. چرا 2000 رو نمیگی ، چرا 2001 رو نمیگی ، چرا 2002 رو نمیگی که تو NY در RAW وقتی Triple H برگشته بود بعد مصدومیت نمیتونستی صدای موزیک Triple H رو بشنوی از شدت صدای تماشاچیا.شاید بقل ابوالفضل ندیدی.چرا 2003 و 2004 و 2005 رو غلط میگی و فقط باحتها رو مینویسی درحالی که تو همون مسابقاتی که باخته بود هم هو نشد . شاید تو دلیلش رو ندونی ولی همیشه کسی که بیاد و برای اولین بار کمربند رو بگیره مردم ازش حمایت میکنن.بعد تو میری و WM 20 و 21 رو مینویسی.کی Triple H تو Vngeance 2005 هو شد.چقدر میخوای برات بنویسم.
تو و دوستات از این بیشتر نتونستین ادامه بدین چون همونجور که فکر میکردم از منطق خارج شدین و رو احساسات حرف زدین.ولی فایده ای نداره.
                          
*کراکن عزیز ممنون.چشم من هم شما رو تو پیوندها میزارم.موفق باشید.
*خدمت دانیال هم عرض کنم تا اونجا که من میدونم Triple H در WCW کمربندی نداشت چون خیلی سریع از اون سیستم به WWF اومد.
*ابوالفضل عزیز چی بگم اینها میخوان یک عمر رو با دو تا PPV مقایسه بکنن.بله من قبول دارم وقتی Triple H و Goldberg با هم درگیر بودن Goldberg طرفدار زیاد داشت ولی این به این معنا نبود که تماشاچیا Triple H رو هو بکنن.یا Triple H پنجاه تا طرفدار داشت.آخه میدونید چیه خدا شاهده من اگه بخوام بگم که تمام عمرم رو باید برای اینها مثال بیارم.مثلا سال 2000 (البته من میخوام در مورد RR 2000 حرف بزنم پس بهتره بگم 1999 )Triple H منفور نبوده ولی در RR 2000 تماشاچیا بخاطر ورود دوباره شخصیت Cactuse Jack خیلی طرف Cactuse Jack بودن اما Triple H منفور نبوده. من نمیگم خیلی حالیمه ، من اندازه خودم خیلی چیزها میدونم و میفهمم ولی به شما این نصیحت رو میکنم که فقط نگاه کنین یکم درک هم بکنین.
این رو هم بگم این ، سالها هست که به این شکله که بنا به اتفاقاتی که در WWE میفته سوپراستارها محبوب و منفور میشن.من نمیگم Triple H خدا بوده و همیشه اون بالا بود و محبوبترین بوده اما همیشه یکی از محبوب ها بوده.

فکر کنم خیلی حرف زدم.امروز میخواستم فقط لینکها رو بزارم و زود پست رو بزارم.بهرحال تا پست بعد خدانگهدار و موفق باشید.

     

  At Wrestle Mania 24 The Game Become 12 Time World Champion

 |+| نوشته شده در  پنجشنبه 9 اسفند1386ساعت 19:21  توسط بهنام  | 

سلام خدمت همه شما عزیزان
خوب RAW این هفته هم برگزار شد و اتفاق خیلی خاصی نیفتاد ولی صحبتهای جالبی توش انجام شد.میریم تا با هم ببینیم که چی گذشت:
RAW این هفته با یک ویدئو از مسابقه Triple H vs Randy vs Cena و همچنین اتفاقات آخر مسابقه هفته گذشته آغاز شد.
حالا در حالی که بر روی رینگ یک فرش قرمز پهن شده William Regal بهمراه Randy Orton و Cena و Triple H ایستاده اند برای عکس گرفتن.Regal از هر سه اینها میخواد که به وسط رینگ بیان تا عکس جمعی بگیرن که اونها هم با بیمیلی میان و عکاس هم عکس خودش رو میاندازه و حالا هر کدومشون یه میکروفن بدست گرفتن.
Cena اول شروع به صحبت میکنه و از هردوشون تشکر میکنه بخاطر اومدنشون و میگه که من با یکی از شما دونفر مشکل دارم که اون فرد هم Triple H هست.و حالا این دو با هم Face to Face میشن و Cena میگه که من Pedigree که هفته گذشته خوردم رو درک نمیکنم.و Triple H در ادامه میگه که Cena و اندکی از طرفداراش توانایی درک این رو ندارن در حالی که بسیاری از طرفداران خوشحال بودن و تشویق کردن.و HHH میگه که اون آماده هست برای گرفتن چیزی که دنبالشه در WrestleMania . و از اونطرف هم Cena به The Game یاداور میشه که قبلا یک بار بر اون چیره شده.در میان صحبت ایندو Randy خودش رو قاطی میکنه و به اونها یاد آوری میکنه که اون برنده نهایی هست.
و حالا Randy هست که میاد و شروع میکنه به حرف زدن که ناگهان هم Triple H و هم Cena با هم شروع میکنن به زدن Randy و بعد از اینکه از رینگ بیرون میاندازنش خودشون دوتا باز هم با هم Face to Face میشن و برای هم دادو بیداد میکنن که Randy هم از پشت سر میاد و به هردوشون RKO میزنه.و بعد بالاسرشون با کمربند خودش ایستاده و تماشاچیا هم سرود YOU SUCK رو سر میدن.
بعد از این William Regal در Backstage در حال صحبت کردن با Todd Grisham هست و اعلام میکنه که در Maine Event این هفته Triple H و Cena در قالب یک تیم با Randy و Mr Kennedy یک مسابقه Tag Team برگزار میکنن.
Triple H در اتاق خودش نشسته که Cena وارد اتاقش میشه . The Game میگه که اونها میتونن با هم دوست باشت برای این مسابقه در حالی که هیچ کدوم از هم خوششون نمیاد. و Triple H میگه که تو این مسابقه اونها نباید باهم کاری داشته باشن چون که باید برنده این مسابقه بشن.
اگه اجازه بدین در مورد مسابقه چیزی نگم.چون راستش باید جایی برم و نمیتونم برسم که همش رو بنویسم ولی بهرحال تیم Triple H و Cena پیروز شد و مثل اینکه در آخر مسابقه وقتی که باز این دو با هم Face to Face شدن Mr Kennedy با میکروفنش میاد و Cena رو میزنه که اون رو رینگ میفته و Triple H هم بالا سرش ایستاده.
                     
بهرحال ببخشید این آخرش ناقص شد.
این هم لینک عکسهای این هفته RAW که در این عکسها Triple H حضور داره.سعی میکنم هر هفته عکسهای مسابقات رو تو یه لیتک برای دانلود بزارم:
Download
-------------------------------------------------
*آقای ممد عزیز امیدوارم که هرجای دنیا که هستی شاد باشی.اگه شما با زبان آشنایی داری باید خودت بدونی که برای کسی که زبون مادریش چیز دیگه ای هست سخته شنیدن و درک صحبتهای اینها وقتی که سریع صحبت بکنن.بهرحال امیدوارم که من اشتباه کرده باشم .من بازهم گوش میدم خیلی سخته برام .حتما شما بهتر میدونی.بهرحال ممنون.
*آرمان عزیز یک اینکه واسه من افتاد که چی گفتی و دو هم اینکه چی بگم بهرحال هرچی بخوام بگم شما هم بعد یه چیز میزارین روش و یه چیز دیگه میگین.فقط ین رو بگم خود سایت WWE.Com در بسیاری از مقالاتش از Triple H به عنوان یکی از با ذوق ترین و خوش فکر ترین و باهوش ترین سوپراستارها یاد کرد بخاطر کارهایی که انجام میداد و گروهایی که تشکیل داد. این مقدمه ای بود برای اونچیزی که میخوام بگم.خودت کلاهت رو قاضی بکن تو یه مسابقه ای که تو Champion هستی و سه نفر در مقابلت تو چیکار میکنی.آیا درسته که به خودت نارنجک ببندی و بری تو دل دشمن و یا نه درستش اینه که با استراتژی و فکر کار کنی ؟ جواب این رو بهم بگو تا ببینیم که حرفمون به کجا میرسه.
**اول از همه یه عذرخواهی بکن چون یه اشتباهی کردم و تو پست قبل چندتا از نظرا بعضی از دوستان رو ندیدم.واقعا ببخشید.
*آقا یونس عزیز شرمنده هیچ عمدی درکار نبود.نگید جواب همه رو داد جواب من رو نداد.در هر صورت آقا یونس عزیز در مورد تی شرت والا من اوندفعه فقط عکس تیشرتها رو براتون گذاشتم و آدرس اون سایت رو یکی دیگه از بچه ها نوشته بود که من هم یادم نیست چی بود.چون من یادم نیست گه شما یادته که این صحبت چند ماه پیش بود به آرشیو یه سر بزن حتما پیدا میکنی.در مورد صحبت دومت باید بگم که از نظر من فرقی نداره ولی خوب اون آرایش مدل ریش سالهای 19990تا 2002 میتونه هم به ما طرفدارا یه روحیه بده و هم به خودش.ولی نه این Triple H همون Triple H هست.البته از این هفته مثل اینکه Triple H ریشش رو مثل قبل گذاشته
*سعید عزیز چشم وب شما رو هم تو پیوندها گذاشتم .موفق باشید.
*محسن جان وب شما رو همن گذاشتم امیدوارم که شما هم تو کارت موفق باشی.
البته گفتم که ببخشید چون بخاطر یه اشتباه من نظرات شما رو موقع پست گذاشتن ندیدم.
*دوستی هم که با نام حمید نظر داده بود اول یه تشکر بخاطر ورودش ، دوم یه تشویق بخاطر طرفدار The Game بودن و سوم هم با اینکه دیر شده ولی خوب NWO رو هم گذاشتم.امیدوارم که بیشتر اینجا بیای.
*سهیل جون آقا به کارت بچسب ولی ما رو هم فراموش نکن.
*مهدی عزیز عصبانی که نه بهتره بگیم واسه برد مصمم بود.
*نیما عزیز ببین من تو همه مسابقات Triple H مطمئن به برد هستم ولی خوب هر اتفاقی ممکنه که بیفته.من از وقتی طرفدار Triple H شدم خودم رو محکوم به برد کردم.بهرحال هروقت Triple H مسابقه داشته باشه من فریاد میزنم که میبره و خوب اگرم ببازه ناراحت میشم و کاری هم نمیتونم بکنم.
نمیدونم نیما عزیز مسابقات در سال چند بار در فیلادلفیا انجام میشه.ولی خوب اگه اینطوری باشه باید WM22 در فیلادلفیا انجام شده باشه ، هفته های بعدش در RAW در فیلا دلفیا انجام شده باشه ، RR 08 تو فیلادفیا و هفته بعدش و هفته های بعدش هم تو فیلادلفیا  و ... .البته این رو هم بگم که من اصلا با این موضوع کاری ندارم.من حرفم اینکه تو ناف فیلادلفیا هم اگه Cena و Randy مقابل هم باشن تماشاچیا Cena رو تشویق میکنن .حرف اینه که اگه تو همه ایالات Triple H یک طرف قضیه باشه اون طرف مقابل هیچ شانسی نداره که بخواد  تشویق بشه.
در ضمن تا اونجا که میتونم به آرشیوم یه سرکی میزم مسابقات اون سالها رو میبینم تا ببینم که کی هو شد.چون من که یادم نیست ، بهرحا این کله کامپیوتر که نیست شاید بوده و من یادم نیست.ولی خوب میگم میرم میبینم تا مطمئن بشم.
* علی عزیزپس این همونی بود که میخواستی دیگه.فقط علی جون جون من دیگه ننویس King Booker  آدم یه جوری میشه.
----------------------------------------------

خوب من همین الان اومدم که پست رو جمعع کنم دیدم که کنفرانس WM هم انجام شده و جالب هم اینه که همین الان در مورد مدل ریش Triple H حرف زدیم اونطور که از شواهد پیداست Triple H مدل ریشش رو به همون شکل سالهای 1999 تا 2000 اصلاح کرده بود.که خوب این هم جالب بود.البته تو عکس معلومه.
و این رو هم بگم که Triple H در این کنفرانس باز هم اعلام کرد که این سال ، سال بازگشت The Game و شروع دوبارش هست.
-----------------------------------------------
این هم از این و خوب دیگه من هم با اجازتون برم.امیدوارم هرجا که هستید در کنار خانوادتون شاد باشید.تا پست بعد خدانگهدار.

                            

                      At WrestleMania 24 The Game is Back

                                                     and Become

                              Time 12 World Champion

 |+| نوشته شده در  سه شنبه 7 اسفند1386ساعت 8:29  توسط بهنام  | 
             

سلام.البته میلیونها سلام خدمت میلیونها طرفدار The Game در هر کجای این کره خاکی
خوب تو این پست با لینکهای دانلود مسابقه Elimination Chamber در خدمت شما هستم.امیدوارم که دانلود بکنید و لذت ببرید.و از الان هم بگم که واقعا مسابقه دیدنی بود.واقا زیبا بود و بدون اغراق نه اینکه بگم طرفدار Triple H هستیم ولی انصافا از وقتی که نوبت Triple H میشه و اون ورد رینگ میشه اصلا مسابقه یه جون حسابی میگیره.من که به شما پیشنهاد میکنم این مسابقه رو از اونجایی که Triple H وارد میشه با صدای بلند گوش بدین.چون واثعا لحظه به لحظه یک ضربه هست و داد و فریاد تماشاچیا که یه حس خوبی به من یکی داد.مخصوصا اون آخر مسابقه که Triple H و Jeff مقابل هم قرار میگییرن.
به همین خاطر من براتون از NWO 08 دو تا لینک آماده کردم که لینک اول مسابقه ECH هست البته از اونجایی که Triple H وارد رینگ میشه و لینک دوم هم یکی دو دقیقه آخر مسابقه هست برای اونهایی که اینترنت پر سرعت ندارن یا میخوان که آخرش رو ببینن.
*پس این لینک اول:
Download
*و این هم لینک دوم:
Download
-----------------------------------------------
خوب تو این قسمت برسیم به یه صحبت کوچیک با دوستان عزیز.
اول از همه این نکته رو دوباره بگم:
بهرحال هرکسی یه نظر و عقیده ای داره و مختاره که هر چیزی و هر کسی رو که میخواد دوست داشته باشه و من هم همیشه گفتم که این وب با نظرات دوستان دیگه که بهرحال طرفدار سوپر استار دیگه ای هستن هیچ مشکلی نداره بنا به اینکه نظرات درست و صحیحی باشه.به همین خاطر خواستم از یکی دوتا از دوستان یه تشکر بکنم که حداقلش این بود که حرف و نظر خودشون رو بدون حرفهای اضافه نوشتند برخلاف خیلی از دوستاشون.

*آرش چشم وبلاگ شما رو حتما میزارم.این خیلی جالبه که یکی طرفدار Edge هست و خیلی هم خوبه و بهرحال امیدوارم که تو کارت موفق باشی.
*ابوالفضل  عزیز ممنون از صحبتهات.یه تشکر هم ازت بکنم که با اون حرفی که در مورد قهرمانی های Triple H گفتی یه فکر جدیدی رو تو ذهنم انداختی که تا چند روزه آینده عملیش میکنم.و در مورد پرومو های مسابقات Triple H هم باید بگم که:این بخاطر اون نوع حرف زدن Triple H هست و اون خشونتی که تو کارها و مسابقاتش هست.و خوب من چیزی نمیتونم بگم و فقط میتونم بگم که پروموهای مسابقات Triple H واقعا دیدنی هست و من یکی که لذت میبرم.
*قبل از اینکه جواب نیما رو بدم یه نکته خیلی کوچیک رو بگم.از خودم خیلی ممنونم که تو این دو سال کاری نکردم و حرفی رو از روی کلکل نگفتم که بعدش هم پیش خودم شرمنده بشم و هم پیش بقیه ضایع نشم.
نمیا عزیز اول از همه بگم که هنوز درها برای من بسته نشده که من نیاز به یک روزنه داشته باشم.و در مورد صحبت دومت هم باید خدمتت عرض کنم من مسابقات رو که همون روز نمیبینم و خبرها رو میخونم و شاید بعضی موقع ها نبینم ، و یا نتونم ترجمش بکنم و یا اینکه اصلا اونجا ننوشته باشه.در این مورد هم بله حق با شما هست.ولی خوب اگه شما طرفدار حق هستید بگید که Triple H چی گفت.بله اونجا وقتی Regal میاد و میگه که اگه Cena ببره مسابقه در WM یک مسابقه سه نفره میشه.که اینجا Triple H به Regal اعتراض میکنه و این رو میگه که:"I want my shot last night. One on one against the CHAMP"
خوب این رو براتون به انگلیسی هم نوشتم تا برین و ویدئو رو نگاه کنین و ببینیم که جز این چیز دیگه ای میگه؟اگه گفت حرف شما درست.
ولی خوب حالا معنی این جمله رو هم بگم که یعنی:من امتیاز شب گذشته خودم رو میخوام . یک در مقابل یک در برابر CHAMP .
زیر این کلمه CHAMP رو به این خاطر هر دوجا خط کشیدم تا خوب دقت کنین.Triple H فقط این رو گفت که من مسابقه سه نفره نمیخوام و مسابقه یک به یک میخوام.یعنی این دوتا مسابقه بدن هرکدومشون برنده شد و هرکدومشون CHAMP شد من با اون مسابقه دارم.
حالا نمیدونم کی این حرفش معنای ترس و رنگ پریدن داشت؟؟!
*خدمت آرمان عزیز هم عرض کنم که تو اون مسابقه ریکشی نبود .Triple H با Rock و Mankaind و BigShow مسابقه داشت اما تو اون مسابقه عزیز دلم اون کسی که هو شد در آخر مسابقه Vince بود که در حالی که همراه The Rock بود اون رو زد.و خوب نمیدونم این هو کردن Vince چه ربطی به Triple H داشت.
بهرحال من خوشحال میشم که اینطور صحبتها باشه چون باعث میشه اطلاعات همه ما بالا میره .البته ببخشید من جای ابوالفضل جواب دادم.
* دانیال Triple H دارنده چهار بار کمربند Intercontinetal Champion هست.در مورد اینکه تو لیگ WCW کمربندی داشت و یا نه اطلاعی ندارم بزار یه تحقیق کوچیک بکنم بعد بهت میگم.
*مهدی عزیز ممنون از صحبتهات.بهرحال هرکسی از یه چیز و یه حرکت شخصی خوشش میاد.من خودم هم وقتی اولین بار مسابقه Triple H رو دیده بودم همونطور که گفتم RR2000 بود.من یه برادر دارم که دوسال ازم بزرگتره و خوب اونموقع اونهم اون مسابقه رو دیده بود.البته داداشم زیاد تو این خط نیست.ولی وقتی که مسابقه رو دیدیم داداشم گفت که این طرف بهتر بود چون تو مسابقه همش زد.منظورش Cactus Jack بود.ولی من واقعا کیف کردم که این همه چوب خورد و این با سیم خاردار میزد تو پشت Jack ولی Cactus با سیم خاردار میزد تو سر Triple H و سرش شده بود قرمز ولی با این حال به اون شکل در نهایت برد.Pedigee رو پونزی که خود Foley آورده بود.
واقعا همین طوره کسی به خودش اجازه نمیده که به این افراد این لفظها رو بکار ببره.حتی برای Rock که لقب People Champ رو یدک میکشید این سرود You SUCK سرداده شد.نمونش SummerSlam 1998 که همین Triple H و Rock مسابقه داشتن.و من تا الان بیاد نمیارم که تو مسابقه ای تماشاچیا داخل ورزشگاه به Triple H همچین چیزی گفته باشن.
*شاهین من گفتم که شما درست میگید ولی خوب درست ترش رو اون بالا براتون نوشتم.
*هانر هلمزلی عزیز باید خدمتت عرض کنم که به دوستی Triple H و Shawn خدشه ای وارد نشده.و خوب من گفتم اونها حرفه ای هستن و Triple H توی مسابقه به Shawn یه Pedigree زد.و یه جمله معروف که اونها خارج از رینگ با هم رفیق هستن ولی داخل رینگ رقیب. هیچ اتفاقی نیفتاده و اونا هنوز بهترین دوستان هم هستن.در مورد DX هم خبری نیست و اصلا صحبتی در موردش نیست و من فکر میکنم که دیگه DX به صورت مداوم تشکیل نمیشه.

             

   At WrestleMania 24 The Game Become 12 World Champion

 |+| نوشته شده در  دوشنبه 6 اسفند1386ساعت 10:0  توسط بهنام  | 
                    

سلام خدمت همه طرفداران مشتاق
این مشتاق رو واسه این گفتم چون واقعا بعد از No Way Out و پیروزی Triple H اول از همه ، همه ما طرفدارا یه شور و شوق خاصی پیدا کردیم و بعد هم خود WWE که همیشه بخاطر حضور Triple H پر از مسابقات و لحظات زیبا بود و هست و خواهد بود.
از یه طرف دیگه مشتاق این معنی رو هم میده که واقعا همه ما مشتاق دیدن کمربند رو شونه Triple H هستیم که حتما و 100% این مهم رخ میده.برای خیلی از ماها که از سالهای دور و نچندان دور طرفدار Triple H هستیم واقعا ندیدن کمربند قهرمانی تو دستاش ما رو عذاب کش میکنه .
از WrestleMania 2005 که Triple H کمربند خودش رو از دست داد تا No Mercy 2007 که تونست WWE Champion رو بگیره میشه یه چیز حدود دو سال و هفت هشت ماه وقفه افتاد توش .که چندین ماهش برای این هدر رفت که Triple H بعد از این همه حضور نیاز به کمی استراحت داشت که چند ماه استراحت کرد و بعد از اون یک مصدومیت هشت نه ماهه.و بعد هم مقداریش بخاطر تشکیل شدن گروه D-Generation X از مسابقه بر سر Champion دور شد و باز هم زمان هدر رفت و واقعا این دو سال و هشت ماه برای من یکی خیلی بد گذشت خیلی بد چون Triple H چیزی که بهش تعلق داشت و چیزی که همیشه من همراهش میدیدم رو نداشت.اون هم به دلایل بالا.
بعد از این Triple H اومد و تو No Mercy 2007 کمربند رو از Orton گرفت ولی اینبار هم بخاطر جاه طلبی Vince McMahon کمربند رو از دست داد.جاه طلبی Vince این بود که اون میخواست تو No Mercy 2007 تاریخ بوجود بیاد .اون هم با سه مسابقه Champion در یک PPV.و اینجا این Triple H بود که متضرر شد.ولی حالا Triple H در حالی که میتونست یک مسابقه One on One داشته باشه یک مسابقه سه نفره رو پیش رو داره ، مسابقه ای که میتونه شروع دوباره فرمانروایی مطلق Triple H باشه.
و این اتفاق هم میفته .من مطمئنم چون Triple H گفت: THE GAME is BACK
آره بعد از این همه فراز و نشیب THE GAME میخواد برگرده ، میخواد به همون دوران برگرده و شروعش هم از WrestleMania 24 هست شروعی مثل WrestleMania 18.......

           
*********************************************************************
خوب حالا بریم سروقت دانلودی ها که براتون آماده کردم:
لینک اول مربوط میشه به ورود Triple H به رینگ و صحبتهاش ، البته تا اونجایی که Randy وارد میشه چون مهم فقط صحبتهای Triple H هست:
Download
لینک دوم هم صحبت Randy با Triple H هست که تو رختکن Triple H انجام میشه:
Download
و لینک سوم هم مسابقه ای هست که Triple H داورش بود .البته چون Triple H بازی نمیکرد من از آخرش براتون آپلود کردم جایی که Triple H یکی یدونه Pedigree ناقابل نقارشون میکنه:
Download
خداییش هنوز خودم NWO رو ندیدم هروقت دیدمش براتون مسابقه Elimination Chamber رو میزارم.
-----------------------------------------------
*محمدرضا عزیز من از این نظر گفتم چون که قرار بر این بود برنده Elimination Chamber با دارنده WWE Champion مسابقه بده.بهرحال Randy دارنده کمربند هست و شخص دیگه ای خودش رو انداخت وسط.من اگه Cena میبرد و بعد Randy خودش رو به اینها اضافه میکرد هم باز همین حرف رو میزدم یعنی اونموقع Randy خودش رو به اینها چسبونده بود.من کلا از این طریق رو خوشم نمیاد.من خودم برام فرق نداره که با کی مسابقه بده و حتی دوست داشتم که اون مسابقه HHH vs Cena II انجام بشه ولی خوب من مسابقه ONE on One رو به مسابقه سه نفره ترجیح میدم.شاید مسابقه با Cena زیبا تر بشه ولی این زیبایی ربطی به حضور Cena و یا شخص دیگه ای نداره چون این حضور Triple H هست که باعث زیبایی میشه.اگر که بخوایم بگیم حضور Cena و یا Randy تاثیری تو زیبایی مسابقه داره این درست نیست چون اگه این دوتا میتونستند کاری میکردن که مسابقه WWE Champion تو NWO اینقدر بی روح برگزار نشه.محمدرضا از نظرت ممنونم
*ابوالفضل عزیز باید بگم با تمام پاراگرافهای حرفت موافقم و واقعا هم همینطوره. و همه همین رو میخوان ، همه Triple H رو میخوان چون تو همین RAW که انجام شد(البته ویدئوش رو دارم ولی برای دانلود نذاشتم) وقتی سه نفرشون تو رینگ بودن اون همه تماشاچی با ورود Randy سرود Randy Suck رو سر دادن و با صحبت کردن Cena سرود Cena Suck رو خوندن ولی حتی یک نفر ، حتی یک نفر همچین چیزی به Triple H نگفت.این به خاطر اینه که اونهایی که اونجا نشستن بادی به هر جهت حرف نمیزنن و میدونن کی تو رینگ هست و برای کی باید این سرود رو بخونن.
یا نه بعد Royal Rumble این Cena بود که وارد شد.تشویق شد.ولی وقتی که حرف از این زد که من برنده Royal Rmble هستم یکصدا هو کردنش و Cena Suck گفتن.ولی همون موقع حرف رفت طرف Randy و تماشاچیا Cena رو تشویق کردن.این رو خوب بخونید و منظورم رو بفهمید.اونایی که اونجا نشستن همینطوری دهنشون رو باز نمیکنن که اراجیف بگن.به قول خودمون "هر حرفی جایی و هر نکته مکانی دارد."
بگذریم در مورد این بخوام حرف بزنم باید تومار بنویسم.فقط در آخر این رو میگم که هر وقت و هرجا Triple H بیاد جلو کل اون ورزشگاه همراهش هستن.
قبلا بحت کرده بودیم و من گفته بودم که Triple H و Cena قابل مقایسه نیستن.این هم یه دلیل دیگه.ابولفضل جون آدم یه چیز بگه سفره دلش وا میشه.فقط من همیشه سهیم این بود که به این مسائل نپردازم ولی خوب چقدر سکوت.بهرحال ممنون ابولفضل جون .
*علی عزیز بزار اول این رو بهت بگم که تو SummerSlam 2007 همین موزیک زده شد.یعنی اولش یه تیکه از آهنگ The king of kings و بعد شروع آهنگ Time to play the game .اگه اونی که دانلود کردی همین بود که درسته .چون Triple H از بعد Summer Slam با این آهنگ میومد.ببین علی عزیز کمربند سنگین وزن فقط تو SD که نیست.از سال 2002 تا 2005 این کمربند تو RAW دست Triple H بود و بعد Batista وقتی Triple H رو برد کمربند رو با خودش به SD برد.در مورد اون یکی حرفت هم معنای سنگین وزن این نیست که هرکی چاق تره و سنگین تره باید بره و مسابقه بده.ببین این کمربند سنگین وزن قبلا تو WCW بود و احتمالا اونجا مثل Smack Down یه کمربند سبک وزن داشت و بخاطر مجزا کردن این دو گروه از سوپر استارها یعنی سبک وزنها و سنگین وزنها این دو کمربند رو گذاشتن تا هر کسی با حریف خودش مسابقه بده و رقابت باشه خوب این کمربند تو سال 2002 با همین نام وارد WWE شد. و منظور از سنگین وزن همونه که سوپراستارهایی که به اون آمادگی رسیدن که با سوپراستارهای قوی جثه مسابقه بدن بیان و برای این کمربند بازی کنن مثل Rey .همین Mark Henry یه زمانی برای گرفتن کمربند سنگین وزن با Kurt Angel مسابقه داد و نتونست ببره.و در مورد Rey هم خوب اون الان بخاطر مسابقاتی که با بقیه سوپراستارها انجام داده و اون آمادگی که داره بقولی وارد جمع سنگین وزنها شده.
امیدوارم که منظورم رو رسونده باشم.در ضمن علی عزیز در مورد بنر هم ممنون قشنگ بود ولی خوب چون الا WM در راه هست من میخوام که بنر مربوط به WM باشه واسه همین ببخش که از بنرت استفاده نکردم.

ببخشید مثل اینکه خیلی حرف زدم از همه دوستان عزیز هم ممنونم این حدودا سی روز ، سی روز پرهیجانی هست و این شاهنامه بالاخره آخر خوشش داره میرسه.
باز هم میگم از همه ممنونم بخاطر نظراتشون.و تا پست بعد خدانگهدار و موفق باشید.

                                             

   At WrestleMania 24 Triple H Become 12 Time World Champion

 |+| نوشته شده در  پنجشنبه 2 اسفند1386ساعت 2:2  توسط بهنام  | 
 
  بالا